Mad og drikke uden kulhydrat opskrifter

Mad og klimaaftryk

Mad og klimaaftryk

Hvis du kunne tænke dig at prøve et kakao-alternativ, har jeg her kreeret en julevariant, som jeg varmt kan anbefale – Perfekt til en kold december-måned, hvor man bare har lyst til at pakke sig godt ind og lune sig på varme drikke
0 0
Drik vand

Drik vand

Få nok vand, hvis du gerne vil undgå forstoppelse og optage den mad, du spiser. Vand kan øge din mæthedsfornemmelse (vi kender vel alle rådet om at drikke et glas vand før et måltid – drik et glas en halv time før et måltid, og du vil højst sandsynligt opleve, at du spiser mindre) og øge din forbrænding, så derfor giver det god mening, at det kan hjælpe et vægttab på
0 0
Ingefærshots

Ingefærshots

Efteråret er over os og vi går en tid i møde med kulde, mørke og forkølelse. Både ingefær og c-vitamin er super godt for immunforsvaret, så det kan anbefales
339 0
Kiwi Smoothies

Kiwi Smoothies

Udover solbær og guavabær er kiwi den frugt, som indeholder mest c-vitamin. C-vitamin har blandt andet betydning for dit immunforsvar, stressforsvar, synsevne, sårheling og modvirker astma
209 0